Godt gået, Anders!
Fra : Henri Gath

Dato : 21-12-05 18:40

Hold stand mod alle de forpulede muslim-røvslikkere.....kan de ikke lide
debattonen her i landet, kan de fise af..

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 21-12-05 19:02

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hold stand mod alle de forpulede muslim-røvslikkere.....kan de ikke lide
> debattonen her i landet, kan de fise af..

Ja det er i en allerhelvedes fart....

Fra : Konrad

Dato : 21-12-05 19:06

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message news:43a99883$0$8823$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Ja det er i en allerhelvedes fart....

Gad vide hvor han havde tænkt sig at tage hen, altså ham Gattet..???

Fra : Henri Gath

Dato : 21-12-05 19:09

"Konrad" <david@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er i en allerhelvedes fart....

Gad vide hvor han havde tænkt sig at tage hen, altså ham Gattet..???

Tal pænt, din usle dhimmie....

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 21-12-05 19:18

"Konrad" <david@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er i en allerhelvedes fart....

Gad vide hvor han havde tænkt sig at tage hen, altså ham Gattet..???

Knyt sylten.

Fra : Konrad

Dato : 21-12-05 19:32

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message news:43a99c6e$0$8796$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Konrad" <david@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvor han havde tænkt sig at tage hen, altså ham Gattet..???
>
> Knyt sylten.

Du hæver niveauet betragteligt - havde regnet med, at i det mindste et ord som "røvslikker" var obligatorisk i den her sammenhæng...Det er jo god dansk debattone, kan jeg foirstå..

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 22:47

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43a99c6e$0$8796$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Konrad" <david@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvor han havde tænkt sig at tage hen, altså ham Gattet..???
>
> Knyt sylten.

Må vi så lige bede om kammertonen,--

Din forpulede hønseknepper !!

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-05 09:27

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in
message news:43a99883$0$8823$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Ja det er i en allerhelvedes fart....

Men hvordan opnås det?

Ole Hyltoft skrev igår i Information at der er børnehaver hvor
medbragte madpakker med leverpostej og andet fra svin, skal i et
særligt køleskab og må ikke indtages af børnene i samme lokale hvor
muslimbørn færdes

Fra : Martin

Dato : 22-12-05 10:48

Bo Warming skrev:

> [...]
> medbragte madpakker med leverpostej og andet fra svin, skal i et
> særligt køleskab og må ikke indtages af børnene i samme lokale hvor

Dhimmificeringen er stille og roligt på vej. Ret beset burde muslimsk
mad opbevares sammen med dansk leverpostej som led i integrationen.
Hvis vi lærer muslimske børnehavebørn at der er forskel på folk
allerede i den alder kommer vi sgu da aldrig videre med integrationen.
Jeg ved ikke om jeg skal grine hysterisk eller græde opgivende.