Peter K. nielsens venner
Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 23:21

Italy tape: 'Joy' over beheading

"The politics of the sword" brings joy to the heart of Rabei Osman Sayed
Ahmed. Note that the only moral compass he has is the idea that what is good
for the cause of jihad is good, and what isn't isn't - not any absolute
moral standard. This phenomenon I discuss in my book The Politically
Incorrect Guide to Islam (and the Crusades). From AP, with thanks to David:

MILAN, Italy (AP) - Italian police were listening as the man identified as
an Egyptian radical shouted with joy while watching a video of the beheading
of American Nicholas Berg by his al Qaeda captors.

"Come nearer, watch closely, this is the politics you have to follow, the
politics of the sword," he advised another man as Berg's screams rang out.

"Go to hell, enemy of God, kill him, kill him, cut it well, cut off his
head," he said.

Authorities say the statements recorded from phone taps and microphones show
that Rabei Osman Sayed Ahmed, a 34-year-old Egyptian facing trial in Milan
next month on terrorism charges, preached a radical form of Islam and the
need to carry out holy war against Western elements.

In the May 28, 2004, conversation about the Berg tape, Ahmed's co-defendant,
22-year-old Egyptian Yahia Ragheh - described by authorities as a would-be
suicide bomber - questions Ahmed's assertions.

"It's not a sin?" he asks.

"Who said this?" Ahmed replied. "It's never a sin . because the cause is
never a sin . Are you scared? Are you shocked?"

"No no, I think it is a sin, I only think it's a sin," Ragheh said.

"When you enter a movement it's never a sin because there's a cause, the
Islamic cause, all in hell . everyone finishes in hell, everyone. For those
who wound Islam the end is this."

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-12-05 01:32

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

kunne du ikke finde indlægget???

Peter

Fra : Wilstrup

Dato : 21-12-05 07:56

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> kunne du ikke finde indlægget???

han kunne såmænd ikke en gang finde sin egen tissemand, uden der
var lys på, så du må ikke forlange urimeligheder af ham. Gat'et er
åbent som en ladeport - hos ham er der tale om at det er åbent i
begge ender, og i begge ender kommer der lort ud af.

God jul!
--
Wilstrup

Fra : Henri Gath

Dato : 21-12-05 19:11

"Wilstrup" <nix@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> åbent som en ladeport - hos ham er der tale om at det er åbent i
> begge ender, og i begge ender kommer der lort ud af.

Må jeg så ikke give dig et kys? På den måde kan jeg skide dig i munden...

Fra : Martin

Dato : 21-12-05 08:51

Wilstrup skrev:

> [...]
> åbent som en ladeport - hos ham er der tale om at det er åbent i
> begge ender, og i begge ender kommer der lort ud af.

Koranfacisterne som beskrevet ovenfor skal jages som frit vildt året
rundt. De skal massivt overvåges. Rockerloven skal bruges overfor dem
i et omfang aldrig før set. Når de går på lokum skal der skrives
rapport om det, intet af hvad de foretager sig må stå hen i det
uvisse, og uden europæisk statsborgerskab skal de smides ud ved
mindste chance. De resterende 99,5% af muslimerne i DK/EU kan jeg ikke
have noget imod. De vil bare det samme som os andre.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-12-05 13:40

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message

Wilstrup skrev:

> [...]

mindste chance. De resterende 99,5% af muslimerne i DK/EU kan jeg ikke
have noget imod. De vil bare det samme som os andre.

nu er det jo sådan at gattet i en anden tråd kom med en påstand hvortil jeg
svarede:

kom så Gat, vis blot ET inlæg hvor jeg idealiserer en eller anden kultur.
citat slut.

Det eneste svar jeg har fået på det et et angreb via en trådstart hvor mig
navn nævnes(hvilket jeg iøvrigt troede var noget vi ikke gjorde herinde -
men lad nu det ligge)

Derfor spørger jeg ham såmænd blot om hans indlæg kunne opfattes som en
indrømmelse af at han ikkekunne finde et sådant indlæg.
men jeg kan selvfølgelig godt se at når man spammer en gruppe med
fuldstændigl ligegyldige OT indlæg, som ikke har andet formål end
mudderkastning, så kan det være svært også at få tid til at dokumentere sine
beskyldninger. Tilgengæld må man jo så finde sig i at ens troværdighed daler

Peter

Fra : Martin

Dato : 24-12-05 12:05

Peter K. Nielsen skrev:

> [...]
> beskyldninger. Tilgengæld må man jo så finde sig i at ens troværdighed daler

Med gath kan man ikke diskutere på et sobert plan. Det kan højest
blive til en række meningsudvekslinger.

Martin