Befordring
Fra : Andy Dufresne

Dato : 17-01-06 10:33

På et tidspunkt for LANG tid siden, var der en der linkede (godt dansk ord)
til en lommeregner hos Skat, der kunne beregne befordrings-fradrag ud fra
adresser... Jeg kan IKKE finde den igen. Nogen der har et link?

Fra : test

Dato : 17-01-06 10:59

Google siger: http://www.skm.dk/tal_statistik/skatteberegning/4320.html

Fra : Andy Dufresne

Dato : 17-01-06 14:20

> Google siger: http://www.skm.dk/tal_statistik/skatteberegning/4320.html
Hmmm... Det var ikke den, men den kan da bruges.

Fra : Vikkelsø & Rud

Dato : 17-01-06 21:16

"Andy Dufresne" <andy_dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... Det var ikke den, men den kan da bruges.

Programmet fra told og skat er midlertidig ude af drift, står der på deres
hjemmeside:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=348574

Mvh Marlene