Skattesag
Fra : Hans-Ole Jensen

Dato : 13-01-06 15:29

En ligning foretaget af Skatteadministrationen er blevet påklaget til
Skatteankenævnet og de to instanser er kommet til vidt forskellige
afgørelser.

Skatteankenævnet har opbygget en kæmpeløgn, som er blevet stadfæstet af
Landsskatteretten.

Jeg vil som selvstændig ikke gå videre med sagen, da jeg som selvstændig
ikke kan opnå fri proces. En sejr til LØGNEN.

Men vil skatteadministrationen kunne anke den afgørelse som er opbygget af
Skatteankenævn og Landsskatteretten i forening.??

Vil jeg kunne tilbagetrække min klage til Skatteankenævnet og acceptere
skatteforvaltningens første afgørelse.??

Hans-Ole

Fra : Peder Porse

Dato : 13-01-06 21:43

Hans-Ole Jensen wrote:
> [...]
>
> Vil jeg kunne tilbagetrække min klage til Skatteankenævnet og acceptere
> skatteforvaltningens første afgørelse.??

Ikke hvis der er truffet en afgørelse, altså hvis der er udsendt
kendelse og det må der være hvis, som du skriver, Landsskatteretten er
med i "den store konspiration" mod lige netop dig.

Men jeg forstår ikke helt hvordan tingene skulle hænge sammen...har
ankenævn og LSR ikke "skærpet" den lokale skatteforvcaltnings
afgørelse..hvorfor i alverden skulle den lokale skatteforvaltning så
ønske at anke deres afgørelse?

pp

Fra : Hans-Ole Jensen

Dato : 13-01-06 22:42

Fordi skatteforvaltningen, måske godt kan se, at den afgørelse er forkert,
eftersom de ikke er enige.

Men det er måske sådan, at hvis der bare er penge i det, så skide være med,
om borgerne bliver behandlet efter reglerne....

Hvad kalder man det,...... økonomisk diktatur.???

Hans-Ole