Lighed for loven - en dårlig vittighed !
Fra :    ab©

Dato : 11-01-06 23:01

Som fremført i DR1´s udsendelse i aften "Hævet over mistanke", kan man
virkelig se, hvilket råddent system vi har i landet.

Efterhånden kender jeg ingen, der har været i berøring med "systemet", som
bagefter er kommer ud af "vridemaskinen" med et indtryk af, at være
behandlet bare nogenlunde rimeligt / retfærdigt. Vi kan sagtens alle sammen
have vore blankpolerede meninger så længe, vi ikke selv har haft "ørene i
maskinen" - udtalelser fra den gruppe personer kan ikke bruges til noget.

ab (-c:)

Fra : Henrik

Dato : 13-01-06 02:55

On Wed, 11 Jan 2006 23:01:13 +0100, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>Som fremført i DR1´s udsendelse i aften "Hævet over mistanke", kan man
>virkelig se, hvilket råddent system vi har i landet.

Ja, men da det kun rammer ret få, er de fleste ligeglade.

Mvh
Henrik