Indscannede kirkebøger over Øster Egesborg
Fra : Jørn Ove Holmegaard

Dato : 29-12-05 15:39

Hej

Jeg er interesseret i at vide om der på nettet er inscannede kirkebøger over
Øster Egesborg sogn

Jørn Ove Holmegaard
jo.holmegaard@mail.dk

Fra : Bodil Madsen

Dato : 29-12-05 18:17

Ikke mig bekendt medmindre Arkivalieronline har lagt sognet ud fornylig.
Hvem søger du? Der foreligger flere slægtsforskningsarbejder her fra
området, som det er muligt at søge i. Et enkelt opslag i kirkebogen kan jeg
godt foretage, men ikke før efter nytår. Her ligger meget sne og det sner
stadig, så vi bliver hjemme indtil videre.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen
Vordingborg

Fra : Kurt Elmelund

Dato : 30-12-05 10:07

Hej Jørn!

Folketællinger er der mange af på: ddd.dda.dk

Vh.
Kurt Elmelund

Fra : Lars Skovvang Larsen

Dato : 31-12-05 13:01

Hej Jørn

Ikke så vidt jeg ved.

Jeg har selv mikrofichekortene over sognet - og meget udredt.

Hvad søger du?

En lille del af min udredning kan findes på www.skovvang.mobilixnet.dk

MVH
Lars Skovvang Larsen

Fra : Jørn Ove Holmegaard

Dato : 01-01-06 14:52

Det jeg søger er mere generelt da jeg mangler en del i min slægtsforskning
bla mange dødsdatoer.
Jeg må nok ty til arkiverne
mvh
Jørn Ove