Læse en Familytreemaker backup
Fra : Keysersoce

Dato : 29-12-05 10:33

Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at læse en familytreemaker
backup. Jeg har en backup men ikke noget program mere jeg er gået over
til brotherskeeper men skal have læst en backup over i det nye program
er det muligt eller skal jeg have det printet ud og så igang med
tasterne.
Jeg har en .FBK og en .FTW fil.

Fra : Bjarne Vincents Joha~

Dato : 29-12-05 11:51

Hej Henrik
FTM filen er selve databasen, FBK er backup'en.
Jeg har lige prøvet at åbne begge med notepad og det går helt galt.
Jeg ser ingen anden udvej end at du alierer dig med en der har FTM.
Det er selvfølgelig lidt risky business, men du kan sende FTM filen til mig
så exporterer jeg den til en gedcom file og sender det hele retur til dig.
Du kan så importere den til BK. Du mister alle billeder, men det skulle
vistnok være det værste.
se evt. min hjemmeside på http://vincents.homepage.com

Hilsen
Bjarne