GPRS Wab og MMS
Fra : RepsaC_

Dato : 25-01-06 17:02

Hej
Har fået tilsendt mine opsætninger fra TDC, men kan alt undtagen sende og
modtage MMS?
Hvad kan der være galt.
En anden ting er lige om man kan slette tidligere opsætninger fra eks. andre
teleselskaber.
Mvh
Casper

Fra : RepsaC_

Dato : 25-01-06 17:52

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtage MMS?
> Hvad kan der være galt.
> En anden ting er lige om man kan slette tidligere opsætninger fra eks.
Glemte lige at når jeg får tilsendt en ny opsætning skriver den hukommelse
fuld erstat og det gør jeg men uden held.
Kan man på nogen måde slette gamle opsætninger eller hvad kan problemet
være?.
Mvh
Casper

Fra : :o\)

Dato : 25-01-06 18:36

Hejsa

Har du husket at slukke og tænde telefonen? Dette skal man gøre før de nye
indstillinger træder i kraft...

mvh.
Oskar

Fra : RepsaC_

Dato : 25-01-06 18:42

"" <olo79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Har du husket at slukke og tænde telefonen? Dette skal man gøre før de nye
> [...]
Hej
Ja, det er prøvet :-/
/Casper

Fra : Bo Mortensen

Dato : 25-01-06 23:08

Hej

Jeg har lige fået TDC Mobil abo., og jeg har modtaget 2 opsætninger, den
ene til GPRS WAP og den anden til MMS.

Har ikke prøvet MMS, så jeg ved ikke om det virker med den pågældende
opsætning, men hovedsagen var at opsætningerne blev leveret som 2 separate
opsætnings-beskeder der skulle installeres hver for sig.

Se http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeserv/index.jsp
Nederste højre hjørne på skærmbilledet.

Jeg ved ikke hvordan du kommer af med gamle opsætninger i din telefon.

mvh
Bo

Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-01-06 10:06

Hvilken telefon er det
Det forsklligt fra telefon til telefon hvordan opsætningerne slettes

Fra : RepsaC_

Dato : 26-01-06 17:23

"Anders Pedersen" <anders.boegh@jubii.dk> skrev i en meddelelse
Hvilken telefon er det
Det forsklligt fra telefon til telefon hvordan opsætningerne slettes
Hej
Det er en Nokia 6230
Mvh
Casper

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-01-06 17:41

Den 26.01.2006 kl. 17:23:00 skrev RepsaC_ <cscs@Mailwebspeed.dk>:

> [...]
> Hvilken telefon er det
> Det forsklligt fra telefon til telefon hvordan opsætningerne slettes

Der er noget her hvordan man instiller aktive profiler profiler
http://2f45x23k.msw-wsa1.com/a8_instruktioner_tekst.asp?ManualID=485&ManualLangID=2&SubjectID=80031#

Det vil os være inde i den menu du skal slette profiler
Prøv dig frem

mms profiler
menu >beskeder>beskedindstillinger> forbindelses indstillinger
og noget der inde et sted

Jeg har selv 6230i

--
Med venlig Hilsen