Problem med Nokia software
Fra : Kim J.

Dato : 19-01-06 19:08

Hejsa,

Jeg har et træls problem med Nokias PC Suite 6.5.12 og min Nokia 3200. Den
er forbundet via et DKU5 kabel. Det har ellers virket udmærket, men her for
nylig har jeg fået et problem med, at når jeg laver ændringer i
adressekartoteket og opdaterer, så bliver opdateringerne ikke overført til
telefonen. Og jow, jeg laver skam opdateringerne det rigtige sted ved at gå
ind i stifinder -> Nokia Phone Browser -> Nokia 3200 -> contacts

Sjovt, det har virket, men gør det pludselig ikke længere. I ren desperation
slettede jeg adressekartoteket på telefonen, og prøvede så at opdatere. Dumt
gjort! Resultatet blev, at telefonens adressekartotek forblev tom, men på
computeren stod det rigtig :o/

Har snart i mange år brugt PC Suite i forskellige versioner, men synes
programmet generelt har været ret dårlig, og af og til har lavet mystiske
ting, som man bare ikke sådan lige kan gennemskue. Bruger meget at sende sms
via computeren, og har lidt svært ved at undvære den mulighed for samarbejde
med andre.

Er der mon nogle af jer der har oplevet noget lignende? Evt. har en løsning?

Alternativt, så overvejer jeg at skifte telefonmærke, hvilke telefonmærker
har en god og professionel software til PC, så det er muligt at sende sms'er
via PC'en, samt have mulighed for backup / redigering af indhold på
telefonen?

Hygge her fra
Kim J.