Teleankenævnet
Fra : Leonard

Dato : 18-01-06 14:08

Hvad er det værd med en klage instans, hvor man kun kan klage over
noget, hvis man kan bevise at man har mistet penge?

Jeg bestilte i nov. 2005 flytning af min mobil fra Telia til Unotel.
Telia brugte 3 uger på at overflytte nummeret med 1,5 døgns varsel, så
der var mit nummer uvirksomt i 1,5 døgn inden postvæsenet nåede frem
med et nyt simkort.
I begyndelsen af januar blev jeg bekendt med at Teliakunder ikke kan
ringe til mit nummer, de får ikke engang en fejlmelding, der sker bare
ingenting. Henvender mig til Telia og de kender problemet, men 5 dage
efter har de ikke løst det. En opringning til Unotel giver mig
oplysningen om at Telia kender problemet så godt, at de har en speciel
mailadresse og formular til at indberette problemet. En opringning til
Telia nu 9 dage efter den første gav det nedslående svar, at der kan
gå op til 30 dage med at rette fejlen.

Jeg ved jo ikke hvormange penge jeg har mistet og kan ikke omregne
besværlighederne til kroner, så jeg kan ikke klage over Telia i denne
sag.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 18-01-06 14:33

Hvad beviser det ?

At Telia er noget lort. Det gælder også deres Internet (StofaNet).

Klager gang på gang over internet forbindelsen ikke kører, men hvad sker
der - ikke en f..... skid.

/S