Problemer med lyd i K700i og headset
Fra : Vibeke

Dato : 18-01-06 12:58

Hejsa,
hidtil har min SE K700i virket, det samme har mit headset HDH660, men så
pludselig i går aftes så kan jeg næsten ingenting høre i mit headset. Jeg
prøver at skrue op for lyden på headsettet - men den var skruet helt op. Jeg
slukker og tænder - og tilslutter headsettet igen - men der er stadig MEGET
svag lyd fra modtagen. Den bip-lyd den plejer at lave for at sige at der er
ringet op - har sammen styrke som normalt.
Så slukker jeg igen headsettet - og prøver at ringe op og høre i mobilen -
her er der samme problem - næsten ingen lyd. Man skal stå i et helt stille
rum og lytte for at kunne høre hvad modparten siger. Så prøver jeg ellers i
løbet af aftenen flere gange - og en gang er der normal lyd i telefonen -
men nu er det tilbage igen - næsten ingen lyd - både i telefonen og når
headsettet bruges. Hvad dælen er der gået galt? Er det noget der skal
repareres, og kan det i givet fald betale sig?

Jeg håber nogen kan hjælpe mig da jeg bruger mobilen og headsettet rigtig
mange timer om dagen.

Vibeke

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 18-01-06 14:30

Har du tjekket på at der er strøm nok på headsettet, de skal jo normalt
lades op en gang om dagen.

Har du garanti på headsettet, hvis ja, så vil jeg kontakte forhandleren,
hvor det er købt., hvis nej, så køb et nyt..

Det kan normalt ikke betale sig at rep. det, ifh til den løn en tekniker
skal have i timen.
Så skal du regne med at undvære headsettet i op til 3-4 dage før det kommer
retur ved, en evt. rep.

/S