Bedstemor telefon
Fra : Koger

Dato : 17-01-06 21:26

Hej

Jeg er på udkig efter en telefon til min bedstemor, så den skal være så
simpel som overhovedet mulig. Nogen gode forslag, det er jo nok ikke lige
det største markedsområde for mobiltelefoner

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 17-01-06 21:44

> Jeg er på udkig efter en telefon til min bedstemor, så den skal være så
> simpel som overhovedet mulig. Nogen gode forslag, det er jo nok ikke lige
> det største markedsområde for mobiltelefoner

nokia 3210 + nyt batteri

eller ca alle andre gamle telefoner... har selv en ericsson S868 med lader
som du må få for portoen...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : JS

Dato : 18-01-06 08:13

Brian Tingholm [7900] wrote:

> nokia 3210 + nyt batteri
>
> eller ca alle andre gamle telefoner... har selv en ericsson S868 med
> lader som du må få for portoen...

Hun skal også lige kunne bære den
Jeg har en magen til som jeg egentlig ikke ved hvorfor jeg stadig gemmer...
Kan man købe en autolader til den?; så kan man da bruge den som permanent
biltelefon...

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 18-01-06 17:07

> [...]
> gemmer...
> Kan man købe en autolader til den?; så kan man da bruge den som permanent

hehe... uden håndfrit er der vist ikke meget idé i at bruge den til
permanent biltlf...
jo heller ikke for jeg forlanger en formue for den...

hvis der er andre der vil have den kan i bare skrive...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-01-06 20:29

On Wed, 18 Jan 2006 17:07:04 +0100, "Brian Tingholm [7900]"
<rendmig@tingholm.com> wrote:

>hvis der er andre der vil have den kan i bare skrive...

Virker den - holder batteriet? Hvis ja, så kunne det da godt have
interesse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 19-01-06 17:23

> Virker den - holder batteriet? Hvis ja, så kunne det da godt have
> interesse.

så vidt jeg ved, så ja til begge dele... men det er jo ikke lagefrem dagligt
jeg bruger den... hvis du vil have den, så må du få den... alternativt ryger
den i skraldespanden... så vil ikke love noget om den som jeg senere kan
blive hængt op på !!

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-01-06 21:59

On Thu, 19 Jan 2006 17:22:46 +0100, "Brian Tingholm [7900]"
<rendmig@tingholm.com> wrote:

> [...]
>den i skraldespanden... så vil ikke love noget om den som jeg senere kan

Det er også helt fair - jeg sender dig en mail.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 17-01-06 22:22

Hvad skal den kunne ?

Skal den bare kunne ringe og sende et par sms'er, så har jeg en Samsung X480
du kan købe for 400,-.

Ellers så kig efter en Nokia 3510i, den er meget stabil, og meget
brugervenlig.

/S

Fra : Esben 9340

Dato : 17-01-06 22:46

Hej.
Jeg tror at de i NETTO har en meget simpel Nokia til 449,- ikke simlåst den
er der i det mindste garanti på og den er simpel.
Esben

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 17-01-06 23:01

Hvad ved du om der er garanti på min telefon eller ej ?
Der er faktisk 18 mdr. garanti på min telefon.

/S

Fra : Repzak

Dato : 17-01-06 23:08

"Koger" <kogerspam_spam_skal_med@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> simpel som overhovedet mulig. Nogen gode forslag, det er jo nok ikke lige
> det største markedsområde for mobiltelefoner

Lavede fisherprice ikke... "my first phone" den ringer vidst til et
forprogrammeret nummer, det bliver jo også aktuelt på et tidspunkt når
nummeret ikke kan huskes mere :)

Kasper

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 18-01-06 10:17

> [...]

> så simpel som overhovedet mulig. Nogen gode forslag, det er jo nok
> ikke lige det største markedsområde for mobiltelefoner

Nokia 1100 er nok den enkleste telefon man kan købe i dag. Og så har den en
lille lygte, så bedstemor kan finde sine ting i håndtasken.

Mvh. NKJensen

--
DYT ikke ved E-mail...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 18-01-06 11:58

Qtek 9090 ;)

"Niels Kristian Jensen" <nkj-2005@internetDYTgruppen.dk> skrev i en
meddelelse news:43ce077f$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Kim S

Dato : 18-01-06 16:02

> [...]
> simpel som overhovedet mulig. Nogen gode forslag, det er jo nok ikke lige
> det største markedsområde for mobiltelefoner
Hun skal da ha' det vildeste på markedet....
Så kan du jo lege hjælpsom, og tilbyde hende din
aflagte Nokia 3210 når hun finder ud af, at hun ikke
kan hitte ud af den
Ellers er Nokia 1100 nok en af de nemmeste.
Mvh, Kim