Nokia 6230I fejl
Fra : Brian K

Dato : 16-01-06 22:54

Hej.

Jeg har netop fået en fejl på min Nokia 6230I

Når jeg prøver at ringe op, står der i displayet "opkaldet blev afvist"
Når jeg ringer til min egen tlf, fra en anden mobil står der også "opkaldet
blev afvist"

Sætter jeg mit Nokia 6230I kort over i en anden tlf, så virker det som det
skal.
Sætter jeg et andet kort over i min Nokia 6230I, så er det samme problem
igen "opkaldet blev afvist"

Altså må fejlen være i telefonen.

SMS og GPRS virker dog stadigvæk på min Nokia 6230I

Har nogle oplevet det samme?

Mvh
Brian

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-01-06 13:10

Brian K skrev den 16-01-2006 22:54:
> [...]
> igen "opkaldet blev afvist"
>
> Altså må fejlen være i telefonen.
>
> SMS og GPRS virker dog stadigvæk på min Nokia 6230I

Nope.

mvh

Carsten

Fra : Esben 9340

Dato : 17-01-06 15:42

Gå ind og få den opdateret i en servicebutik, det er som regel gratis hvis
den er under et år.
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 15:47

> [...]
> igen "opkaldet blev afvist"
>
> Altså må fejlen være i telefonen.
>
> SMS og GPRS virker dog stadigvæk på min Nokia 6230I

Nope. Min fungerer som en drøm.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk