Ombygning af mobil!!
Fra : Morten Dahl

Dato : 16-01-06 22:08

Hej med jer.

Jeg vil lige høre om der er nogen her inde der kender til en eller et firma
som bygger mobiler om, sådan at man kan bruge dem som en telestart til at
starte evt sit fyr i bilen med. Jeg har både mulighed for at bruge en
erricson og en nokia telefon, så det betyder ikke så meget med mærke. Håber
der er nogen som kan hjælpe mig.

Mvh
Morten

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 28-01-06 06:53

ma 16 jan 2006 10:07:38p satte Morten Dahl sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> for at bruge en erricson og en nokia telefon, så det betyder ikke så
> meget med mærke. Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Man byger ingen telefoner om. Til det formål ville man bruge et gsm-modem
og een eller anden styring som snakker sammen med modemet. Modemet fås i
moduler så man skal altså bare selv lave styrringen der skal styre fyret /
tage mod komandoer fra modemet.

Steven