Installation i bilen
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 15-01-06 20:02

Jeg vil gerne lave en fast installation i min bil.
Jeg har en Sony Ericsson K750i.

Jeg har været på nettet og har fundet ud af at jeg skal bruge noget i
retning af følgende:

- Bilholder HCH-61
- Håndfrit sæt HCA-60
- Stereo Mute Box HCE-26
- Nulholsbeslag
- Indvendig rudeantenne

Jeg har en Renault Megane, årg. 2004.

Og så til mine spørgsmål:

1. Er ovenstående de rigtige komponenter og er det alt jeg skal bruge?

2. Er installationen noget som umiddelbart kan anbefales selv at gå i gang
med?

3. Findes der et bestemt nulholsbeslag til netop en Renault Megane (ny
model), og hvor kan det købes?

4. Hvilken indvendig rudeantenne kan anbefales og hvor kan den købes?

5. Er der nogle som kan linke til en generel installationsvejledning?

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 18-01-06 19:36