k700i + T68i + Outlook
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-01-06 11:15

Hej med jer

Jeg har en k700i samt en T68i. Jeg vil gerne have sync'et begge telefoner
med Outlook 2003 - opgaver, kontakter og kalender via Bluetooth.

Hvordan gør jeg det lettest?

Til k700i findes der en SyncStation, men den kan jeg ikke bruge til
T68'eren. Så har vi det gamle SE Communication Suite med XtendConntect, men
jeg har problemer med at få det til at spillet med BlueTooth.

Online guides eller råd?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 15-01-06 11:35

Hvis du bruger BT, så følger der normalt software med, det skal du bruge i
stedet for !

Ellers så er det din dongle der ikke kan 'snakke' med dine telefoner .

/S

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 15-01-06 11:54

[...]

> Hvis du bruger BT, så følger der normalt software med, det skal du bruge i
> stedet for !

altså, jeg SKAL bruge den software, der følger med min BT dongle? jeg
troede, at man lige så vel kunne bruge XP's indbyggede BT fætter.. men
der, der følger med til, er lidt kryptisk at have med at gøre.. allerhelst
ville jeg have, at man kunne trykke på een knap, og så kørte det bare..

da jeg for nogle år siden sync'ede T68'eren med Outlook og datakabel, så
var det bare at trykke på XtendConntect knappen i Outlook, og så kørte
det.. kan man virkelig ikke gøre det så enkelt med BT?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
W. www.slankogrask.dk