Udskiftning af Firmware i Motorola V3
Fra : new.inet.tele.dk

Dato : 12-01-06 20:30

Hej gruppe
Jeg har fået en Motorola V3 med Engelsk menu sprog, kan man på nogen måde få
den til at blive dansk. Jeg tænker her på at skifte firmwaren i den, hvis
det kan lade sig gøre.
Grunden til at jg har den på Engelsk, er simpelthen at jeg bor i Singapore,
og der er danmaerk ????

Venlig Hilsen
Søren mikro

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 12-01-06 20:42

Det kan godt lade sig gøre !.

Men det er lidt besværligt. Bor du i nærheden af en Telecare butik, så vil
jeg vedlægge dem et besøg.

Det koster nok et sted mellem 1-200,-
- Få den opdateret med det samme, det skulle bl.a. give lidt mere
hukommelse - ca. 2 mb.

/S

Fra : new.inet.tele.dk

Dato : 12-01-06 20:54

Ok det vil jeg prøve når jeg en gang kommer til DK, tak ro hjælpen
// Søren

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 13-01-06 19:47

Det var smuk og solrig dag da new.inet.tele.dk skrev
news:43c6ae8d$0$99982$edfadb0f@dread16.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> i den, hvis det kan lade sig gøre.
> Grunden til at jg har den på Engelsk, er simpelthen at jeg bor i

Lidt søgning tilbage i denne gruppe ville have givet dig svaret.
Her er løsningen fra tråden "Dansk software til Motorola Razr V3?" der var
indsendt den 28 Mar. 2005 11:37:

En liste over hvilke language packs der indeholder dansk:
http://www.mob453.com/forum/viewtopic.php?t=386

Sådan opdaterer du din firmware(det er til v600, men det foregår på samme
måde på v3)
http://www.mob453.com/phones/motorola_v600/

Her kan du hente firmware og language packs. Du skal bruge language pack
R374_G_0E.40.3CR_Lang002C_reflash.shx
http://www.motox.us/motox101/howto_flash_flex.htm

Det tog kun 4-5 timers surfing igår før jeg fandt det.

PS. Jeg har prøvet at flashe den telefon flere gange og det er absolut ikke
svært.

--
Rune D. Jørgensen
Nu med Nokia 6020