Nokia 6230 Sony Ericsson k700i
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 11-01-06 13:39

Hej NG
Jeg har bl.a. disse to telefoner.
Jeg vil vældig gerne have min adresser fra nokiaen til sony.
Det viser sig at til Sony følger PC suite.
Win 2000pro
Jeg har PC til Nokia, og har forsøgt at installere PC til Sony. Det virker
ikke i forbindelse med Sony ericssen.
PCsuite er tilsyneladende stadigvæk nokia pcsuite. og har åbenbart ikke
ændret noget i forhold til det oprindelige.
Er der nogen der har nogle ideer
Hilsen
Gert

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 11-01-06 15:35

Har du prøvet med bluetooth forbindelsen...

/S

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 12-01-06 08:38

Hej
Det er bluetooth jeg bruger.
Den vil ikke aceptere telefonen.
Jeg forstiller mig at der mangler en Sony ericsson "driver".
Gert

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 12-01-06 08:49

Nu ved jeg ikke hvilken type bluetooth du bruger, men normalt følger der et
program med til dimsen. Det plejer at være det man skal bruge....

Fra : lillekurt

Dato : 12-01-06 17:58

prøv

MyPhoneExplorer,