på nettet med pc via nokia 5140i
Fra : kenneth-g

Dato : 11-01-06 07:56

Hej i gruppe

Jeg vil gerne på nettet via min mobil, jeg har infrarød forbindelse
og den virker fint med opdatering ag kalender og telefonbog.

jeg har en bærebar og en et cybercity-konto og jeg ringer via M1

Jeg har prøver med Nokia suite med er ikke helt sikker på at det er
den vej jeg skal ?

Kan nogle hjælpe ?

Hilsen Kenneth

Fra : Anders Majland

Dato : 11-01-06 12:07

> [...]
> og den virker fint med opdatering ag kalender og telefonbog.

>Jeg har prøver med Nokia suite med er ikke helt sikker på at det er

Det nemmeste er at bruge GPRS og oprette forbindelsen igennem nokia suiten -
sørg for at have nyeste suite (download den) og hav installeret den rigtite
IR driver (Du skal under modems have en der hedder nokia 5140 IrDa - ikke
bare ir standard driver)

Du skal ikke bruge din almindelige internetkonto.

Via GPRS kan du surfe og hente post som du plejer, men for at sende post
skal du måske bruge en anden mailserver end den du plejer hos cybercity

/A