Ringe hjem fra udlandet
Fra : mk

Dato : 09-01-06 21:42

Hvis man opholder sig i Frankrig og vil ringe hjem til DK fra sin
mobiltelefon og kan vælge mellem F Bouygtel, SFR og Orange, hvad vil så være
billigst.

mk

Fra : CopyCat

Dato : 09-01-06 21:47

> Hvis man opholder sig i Frankrig og vil ringe hjem til DK fra sin
> mobiltelefon og kan vælge mellem F Bouygtel, SFR og Orange, hvad vil så
være
> billigst.

Det kommer nok meget an på hvilket teleselskab man bruger ., og hvilket abb.
der er tale om .. samt hvilket tidspunkt på døgnet at man ringer ..

Dog skal det siges at normalt .. er det billigste at ringe fra fastnet i DK
til Mobil i udlandet..

~~Frank .,

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 22:22

Jeg vil nok købe noget taletidskort når jeg kom til Frankrig. Men ellers kan
man undersøge meget selv...

/S

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 22:38

Hvem har du som udbyder på din mobilos ?

Har du TDC som udbyder, så er minut prisen på 3.50 DKK + en opkalds afgift
på 0.25 DKK

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-01-06 07:51

"6400 - Sredna" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i

> Hvem har du som udbyder på din mobilos ?

> Har du TDC som udbyder, så er minut prisen på 3.50 DKK + en opkalds
> afgift på 0.25 DKK

Det er da vist prisen for at MODTAGE opkald på sin TDC-mobil i Frankrig.
Det var ikke det trådstarteren spurgte om.

Det kunne være en af disse sider du har brug for:

http://www.tdctech.dk/roaming/output/postpaid_roaming/country/208_1.htm

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/udland/udland_til_dk/priser_uden_feriemodul/index.jsp?ComponentID=29270&SourcePageID=42334#1

-cb

Fra : mk

Dato : 10-01-06 20:26

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det var ikke det trådstarteren spurgte om.
>
> Det kunne være en af disse sider du har brug for:

Tusind tak, ja det var lige hvad jeg skulle bruge

mk