Ekspert i Motorola V3
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 19:08

Hej i gruppen

Sidder der en expert/en der kender Motorola's V3 mobil.

Har nemlig problemner med at slå ordbogen fra, når jeg skriver sms'er !

/S

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-01-06 19:27

Hvad siger manualen ?'

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 21:05

Ingenting !

/S

Fra : BT

Dato : 11-01-06 18:31

Tryk på #..
Der skifter du mellem de forskellige indtastnings muligheder

/Brian

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 13-01-06 16:35

Virker kun midlertidigt, har i mellemtiden fået løst problemet - kontaktede
Motorola DK

/S