Telmore tilskudsmobil
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 10:29

Hej i gruppen

Håber der sidder en der kan hjælpe mig !

Er de mobiltelefoner man kan købe hos Telmore simlåste
- Det er de der tilskudsmobiler jeg hentyder til ?

/S

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-01-06 11:18

6400 - Sredna wrote:
> Hej i gruppen
>
> Håber der sidder en der kan hjælpe mig !
>
> Er de mobiltelefoner man kan købe hos Telmore simlåste
> - Det er de der tilskudsmobiler jeg hentyder til ?
>
> /S

Nej, det skulle de ikke være, jeg spurgte deres kundeservice om præcis det
samme, da jeg købte min for et par måneder siden. Ellers prøv at sende en
mail til dem, de plejer at svare hurtigt.

Søren

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 11:22

Takker for svaret !.
- Tror jeg lige jeg smider en mail afsted til deres kundeservice for at 110%
sikker....

/F

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43c23872$0$63712$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : F.Hansen

Dato : 09-01-06 13:42

"6400 - Sredna" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for svaret !.
> - Tror jeg lige jeg smider en mail afsted til deres kundeservice for at
110%
> sikker....

De er ikke simlåst, du hæfter dig bare til at betale x antal kroner om
måneden i 6 måneder
uanset om du bruger den eller ej.

Finn

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 13:47

Har fået et svar fra Telmore !

/S

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 09-01-06 17:47

> Har fået et svar fra Telmore !

Er det så noget du vil dele med os andre?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-01-06 18:29

> Er det så noget du vil dele med os andre?
Sad jeg lige og tænkte også c",)

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 19:06

Hvad med at læse de andre indlæg før i begynder at spørge !

/S

"Søren Christensen [8000]" <5161120m001NOOOOSPAM@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43c2937d$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : -=JF=- priv

Dato : 09-01-06 20:28

> Hvad med at læse de andre indlæg før i begynder at spørge !

Hvad med bare at svare i stedet for at lege flab!

Jeg har læst de forrige indlæg, og der er nogen som *mener* at de ikke er
låste, og at du ville spørge - That's it, and that's all

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-01-06 22:54

> Hvad med bare at svare i stedet for at lege flab!
>
> Jeg har læst de forrige indlæg, og der er nogen som *mener* at de ikke er
> låste, og at du ville spørge - That's it, and that's all
Det er så bare det man for ud af at hjælpe.

Men nu er der så kommet en på min ignoreringsliste.

Fra : Gunnar007

Dato : 09-01-06 19:23

> - Det er de der tilskudsmobiler jeg hentyder til ?

Man kan ikke købe en tilskudsmobil hos Telmore mere. Det tilbud løb til 30
dec.

Hilsen G

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 09-01-06 21:05