Hvilken telefon er bedst
Fra : RepsaC_

Dato : 08-01-06 18:35

Hej
Sad lige og tænkte på at det var noget at der kunne svares på herinde.
Mht. Betjening, holdbarhed o.s.v.
Mvh
Casper

Fra : KS

Dato : 08-01-06 19:15

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Sad lige og tænkte på at det var noget at der kunne svares på herinde.
> Mht. Betjening, holdbarhed o.s.v.
> Mvh
> Casper

............er du klar over, at dit spørgsmål ikke kan besvares, idet det
helt kommer an på forventninger, pris, 'religion' osv. i forhold til
mobiltelefoner.

Hvilken telefon jeg selv har, er irrelevant i denne forbindelse.

//KS

Fra : RepsaC_

Dato : 08-01-06 19:19

"KS" <a9100@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mobiltelefoner.
>
> Hvilken telefon jeg selv har, er irrelevant i denne forbindelse.

Hej
Ja, kom til at tænke på det...Kunne ellers være sjovt at læse forskellige
meninger
/Casper

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-06 22:54

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> wrote in message

> Ja, kom til at tænke på det...Kunne ellers være sjovt at læse forskellige
> meninger

Øh, nej.

Men start da med at skrive hvilke funktioner den skal indeholde og hvilke du
vægter højest.

> /Casper

Nicolai

Fra : Max

Dato : 08-01-06 23:21

Hej

> Sad lige og tænkte på at det var noget at der kunne svares på herinde.

Ingen tvivl om det, en Nokia 6310i.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 00:11

> Hej

> Ingen tvivl om det, en Nokia 6310i.

Og det retter vi lige til en Nokia 6230i

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : snuden

Dato : 09-01-06 05:58

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og det retter vi lige til en Nokia 6230i

Sådan staver man ikke til Sonyericsson

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-01-06 14:25

snuden skrev den 09-01-2006 05:57:
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan staver man ikke til Sonyericsson

og vi har startet en religionskrig

mvh

Carsten

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 10-01-06 16:16

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "snuden"
<snudens@gmail.com> mumbled in news:43c1ed3b$0$8822
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

Der er lige så mange svar som der er mobiltelefoner - næsten!

> Sådan staver man ikke til Sonyericsson

Du mener vel Siemens!

Jeg har en privat Siemens telefon og har sværget til Siemens lige
siden jeg fik prøvet den efter et fejl(behæftet)køb af en Motorola!

Jeg har prøvet adskillige Nokia firmatelefoner og mangen til bras
skal man kigge længe efter. Brugerinterfacet stinker og mulighederne
er begrænset, men jeg er også "teknikker"/System udvikler, så derfor
tiltaler Siemens mig, da jeg kan bruge det hele og det er logisk -
men det sælger ikke!

Sådan er vi jo bare så forskellige!

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *

Fra : KS

Dato : 09-01-06 17:19

> [...]
> Hej
> Sad lige og tænkte på at det var noget at der kunne svares på herinde.

Nå pyt, jeg vover det ene øje i denne 'krig'.

Jeg har været så heldig at have både Nokia 6230i og SE K750i på prøve.

Af mange grunde blev SE mit valg.- Og det har jeg ikke et sekund fortrudt. -
Den passer til det brug, jeg har.

Men jeg er af den grund hverken blevet SE-fanatiker, eller Nokia-hader. For
mig er det vigtigst, at det jeg køber, er noget jeg kan bruge optimalt.

//KS

Fra : RepsaC_

Dato : 09-01-06 17:42

> [...]
For
> mig er det vigtigst, at det jeg køber, er noget jeg kan bruge optimalt.

Hej
Efter som det var mig der startede vil jeg også komme med min mening.
Nokia 3220, simpel, men virker 110%
/Casper

Fra : Bob \(-:

Dato : 09-01-06 18:44

> Hej
> Sad lige og tænkte på at det var noget at der kunne svares på herinde.
> Mht. Betjening, holdbarhed o.s.v.
> Mvh
> Casper

-------------------------------------------------CUT------------------------

Jeg syntes nu en Nokia 6260 er en god telefon kan lidt af
hvert bla. bluetoth /infarød/mp3/Medhør/radio m.m
dejlig stor Display . og kamera tager fine billeder .

Sammenlign priser :

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&level=PB&search=1&textsearch=&A
00630=F00011&A00601=M238640&priceinterval=-1&abonnement=-3&pricesort=-2&subm
it=S%F8g...%21

Info og billeder :

http://www.nokia.dk/phones/6260/

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email