K750i opdatering af kontakter på Pc ?
Fra : Louby

Dato : 07-01-06 19:23

Jeg har installeret alt fra cd'en der fulgte med. Er der nogen der ved om
det er muligt at redigere ens "kontakter" via PC'en ?
Det kunne jeg med min Nokia 6230i og ville blive meget glad for hvis der var
en løsning på det til min SE

--
Mvh. Louby

P.S. Jeg har ingen tal i min mail adresse

Fra : Peter

Dato : 07-01-06 20:59

Hej.

MyPhoneExplorer, skulle kunne gøre det.....

http://members.aon.at/fwechsel/

Om noget af S/E´s eget software også kan aner jeg ikke....

Mvh.
Peter

Fra : Louby

Dato : 08-01-06 16:13

"Peter" <UnKnOwN@Mail.qwerty> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> MyPhoneExplorer, skulle kunne gøre det.....
>
> http://members.aon.at/fwechsel/
>
> Om noget af S/E´s eget software også kan aner jeg ikke....

Tusind tak for hjælpen det var lige et sådan program jeg havde håbet på at
finde

Mvh Peter Louby