åbning af tlf
Fra : johny møller

Dato : 07-01-06 16:21

hej

jeg har fundet den mobil jeg godt kunne tænke mig på tilbud med abb.
men vil gerne beholde mit nuværende abb.
kan jeg købe den tlf og oprette mig som kunde. og så bagefter ringe og bede
dem åbne tlf igen så jeg kan sætte andet abb i?
jeg ved at jeg binder mig på abb men månedsprisen kan jeg godt leve med i de
6 måneder.

hilsen
bettina

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-06 17:46

johny møller skrev:

>kan jeg købe den tlf og oprette mig som kunde. og så bagefter ringe og bede
>dem åbne tlf igen så jeg kan sætte andet abb i?

Ja, men det koster typisk kr. 500,00.

Kan gøres billigere hos en unlocker og i visse tilfælde endda
gratis (afhænger af telefon).

I news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock ved se alt om det, men det
kræver naturligvis, at du fortæller hvilken telefon det drejer
sig om.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : johny møller

Dato : 07-01-06 19:39

mange tak for det hurtige svar.
er der nogen der ved om der er et mindste forbrug på debitel triumf???
kan ikke læse det ud fra reklamen.

hilsen bettina

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 09-01-06 18:27

> mange tak for det hurtige svar.
> er der nogen der ved om der er et mindste forbrug på debitel triumf???
> kan ikke læse det ud fra reklamen.

Hvad for en reklame? Vi er ikke synske

Fra : johny møller

Dato : 09-01-06 21:29

det er ikke reklamen der er vigtig det er spørgsmålet om der er mindste
forbrug på debitel triumf.

hilsen bettina