Erfaringer med HP IPAQ hw6515 søges
Fra : -=JF=- arb

Dato : 05-01-06 15:57

Hej!

Overvejer at købe ovenstående telefon/PDA, men vil gerne høre om jeres
erfaringer med den, både som PDA og telefon.
Alt positivt og negativt har interesse!

På forhånd tak!
Mvh John

Fra : CBT

Dato : 05-01-06 23:50

Har en 6515, fik den først på sommeren,er meget glad for den, dog er den
lidt svær at få alle programmer til pga. skærmstørelsen. med der kommer
flere til hen af vejen. Telefonen virker helt ok, jeg bruger altid BlueTooth
headset til alt telefoni, taler 3-4 timer i den dagligt, kun en fejl ved
telefonien er at man ikke kan optage samtalerne når der bruges headset. (kan
ikke fikses iflg Ipaq support)
Den kan nogengange mangle lidt prosserkraft når der feks bruges navigation,
og telefonen ringer, så kniber det med at få kortet til at køre i den
rigtige hastighed. Den har mindre prossesser en de min forg. Ipaq 2210, med
det vender man sig til. Lidt klodset, men man er fri for at både at have pda
og telefon.
Alt i alt en spændende maskine der kan dække manges behov.
Held og lykke Bilka har tilbud på den.
Gav selv ca 7000,- da den var "helt Friiisk"
CBT

Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-01-06 12:00

"CBT" <ll@ll.com> skrev i en meddelelse

> Alt i alt en spændende maskine der kan dække manges behov.
Tak for et udførligt svar!
Det er netop for at undgå at skulle gå med både PDA og tlf. at jeg synes at
den lyder tillokkende.

> Held og lykke Bilka har tilbud på den.
> Gav selv ca 7000,- da den var "helt Friiisk"

Jeg synes ikke at jeg kan finde den i Bilkas online-avis... Hvad koster den?
Jeg har fået et nyhedsbrev fra HP, og de kører netop nu kampagne på den, til
2.499,- ex. mome (ca. 3.125,-)

Mvh John