.3gp editor og converter
Fra : Adam Ellesøe

Dato : 04-01-06 14:08

Hej, Jeg har optaget nogle små film med min telefon og vil gerne ligge dem
ud på en hjemmeside.
Derfor vil jeg "dreje" filmen 90 grader og konvertere formatet .3gp til .wmv
..mpg eller .gif....
Hvordan gør jeg det?? har prøvet at hente forskellige programmer men intet
synes at virke...

--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Hanson Woo

Dato : 04-01-06 17:05

total video converter http://www.effectmatrix.com

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 04-01-06 17:37

> total video converter http://www.effectmatrix.com
Kan ikke få det til at virke, i bedste fald får jeg bare et still-billede
;-(
--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 04-01-06 19:28

Du kan hente Nokia media converter på
http://www.nokia.com

Den kan konvatere dine film til avi, så må du selv finde en løsning på
at få det konvateret til noget brugbart derfra.

/ Qbic

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 05-01-06 10:54

> Du kan hente Nokia media converter på
> http://www.nokia.com
Har søgt højt og lavt efter det.... men kan ikke finde det omtalte
program... ;-(
Kunne jeg ikke bede om et mere præcist link??
--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : support@msnmonitor.c~