Unotel - nogen der har nogen erfaringer?
Fra : Claus Nielsen

Dato : 31-12-05 11:05

Hej,

Jeg havnede lige inde på www.Unotel.dk - det ser jo meget fornuftigt ud...
Jeg skiftede fra Telia (Orange) -> Telmore ... og måske til Unotel.

Priserne er kun gået i den rigtige retning og jeg har stadig samme dækning
som med Telmore.

Er der nogen der kender til funktionerne når man er logget ind på deres
side? Er det ligesom hos Telmore hvor man får en PDF fil med forskellige
statistikkker osv?

Tror jeg skifter meget snart...

Godt nytår til alle

Claus

Fra : Erling Simonsen

Dato : 31-12-05 11:53

Claus Nielsen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der kender til funktionerne når man er logget ind på deres
> side? Er det ligesom hos Telmore hvor man får en PDF fil med forskellige
Ja, du får en oversigt for hver måned over dit overbrug.
Og det er specificeret mindst lige så godt som hos Telmore.

> Tror jeg skifter meget snart...
>
> Godt nytår til alle
>
> Claus

m.v.h.
Erling S.
--
gammel (tilfreds)Telmore kunde
nu (mere tilfreds) Unotel kunde

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 31-12-05 13:36

Ja må sige mig enig har selv været TDCmore kunde, er nu Unotel kunde og
bliver hvor jeg er nu, det er simpelt og nemt at finde rundt på din
personlige side.
Så tommeltot opad herfra.
Hilsen
Lars

Fra : peter6715

Dato : 31-12-05 13:46

Hej i det gamle år.
Jeg skiftede fra CBB til Unotel for et pat måneder siden. Er 100 tilfreds.
De svarrer hurtigt på mine mails, og seriøst synes jeg. Fin dækning via
TDCs
net, og fuldstændig telefonregnings-oversigt på hjemmesiden. De tilbyder
mange gode tiltag, snart også 3G, afhængig af hvor man bor. (uden ekstra
afgift osv) Jeg bruger en del datatrafik, og her er de også suverænt de
billigste.
God held med dem.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-01-06 12:22

Hej

Ja masser !, af erfaring altså :) og alle er absolut positive !

Jeg har nu på andet år 5 mobiltelefoner samlet hos UnoTel, og alle
erfaringer er kun positive, og du har fuld information omkring dine
opkald, og andet forbrug. - Og har du/i flere mobiltelefoner findes jo
muligheden for at ringe gratis mellem disse. - Kan kun anbefales...

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-01-06 16:52

Ole Rasmussen skrev:

> [...]
> opkald, og andet forbrug. - Og har du/i flere mobiltelefoner findes
> jo muligheden for at ringe gratis mellem disse. - Kan kun anbefales...

Samme hér med 2 simkort
Hans

Fra : Kim S

Dato : 02-01-06 11:44

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opkald, og andet forbrug. - Og har du/i flere mobiltelefoner findes jo
> muligheden for at ringe gratis mellem disse. - Kan kun anbefales...

Den skal du lige regne lidt på. Hvis du ringer ofte med korte beskedder,
er det en dårlig forretning, da UnoTel tager 1kr. i opkaldsgebyr i den
"gratis" ordning.

Mvh, Kim

Fra : Erling Simonsen

Dato : 02-01-06 12:13

Kim S skrev:
> [...]
>>

> Den skal du lige regne lidt på. Hvis du ringer ofte med korte beskedder,
> er det en dårlig forretning, da UnoTel tager 1kr. i opkaldsgebyr i den

Ja, det er korrekt. Men der er nok ikke mange, der taler under 1 minut.
Hvis det f.eks. er 1 minut, svarer det til taksten på eks. Telmore:
opkaldsafgift 0,25 + tale 0,75 = 1,00 kr.
/Erling