N6230i - automatisk bluetooth forbindelse
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 30-12-05 08:56

Hej gruppe

Har købt en Nokia 6230i, som jeg egentlig er ganske udemærket tilfreds med
(er klar over dens fejl, men den dækker mit behov).

Når jeg skal forbinde mellem min pc til tlf. via bluetooth, skriver min tlf
"Accepter forbindelse til *PC-Navn*".
Er det ikke muligt at opsætte tlf. så jeg slipper for at skulle acceptere
dette? Hvis ja, hvordan?

Til formålet bruger jeg min bærbare Zepto med indbygget bluetooth, og Nokia
PC Suite. Hvis andre oplysninger er nødvendige, så spørg løs

PS. Er der nogen forslag til hvor jeg kan downloade gratis ringetoner,
billeder, spil mv. ?

Kenn H. Jensen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-12-05 09:22

Den 30.12.2005 kl. 08:55:59 skrev Kenn H. Jensen <dont@spam.me>:

> Hej gruppe
>
> Har købt en Nokia 6230i, som jeg egentlig er ganske udemærket tilfreds
> med
> (er klar over dens fejl, men den dækker mit behov).

Hvordan er den til at holde strøm

> [...]
> PC Suite. Hvis andre oplysninger er nødvendige, så spørg løs
>
> PS. Er der nogen forslag til hvor jeg kan downloade gratis ringetoner,
www.getjar.com
der kan du bla. finde spil
mon ikke du kan finde de andre ting også
der mere end 500 spil total

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 30-12-05 09:46

Anders Pedersen skrev i meddelelsen news.s2k77anqk69jru@anders
> Den 30.12.2005 kl. 08:55:59 skrev Kenn H. Jensen <dont@spam.me>:

> Hvordan er den til at holde strøm

Det er lidt tidligt for mig at svare på det, da jeg kun har haft den siden
tirsdag. Men den er blevet brugt flittigt, g batteriet yder jo ikke optimalt
i starten, men den måtte til opladning i går. dvs. ca. 2 dage på første
opladning.

Kenn H. Jensen

Fra : Peter Kragh

Dato : 30-12-05 09:52

Kenn H. Jensen wrote:

> [...]
> "Accepter forbindelse til *PC-Navn*".
> Er det ikke muligt at opsætte tlf. så jeg slipper for at skulle acceptere

Kort svar: Ja

Lidt længere: Vælg "Forbundne enheder" i BT menuen. Vælg derefter
"PC-Navn" og tryk på "Valg". Sæt "Auto. forbindelse uden bekræftelse"
til "Ja".

HTH.

/Peter

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 30-12-05 10:01

Peter Kragh skrev i meddelelsen

> Lidt længere: Vælg "Forbundne enheder" i BT menuen. Vælg derefter
> "PC-Navn" og tryk på "Valg". Sæt "Auto. forbindelse uden bekræftelse"
> til "Ja".

Mange tak for hjælpen. Det er jo nemt nok når man kan finde det

Kenn H. Jensen