Aircom
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-12-05 22:36

Nogen der kender Aircom.dk ?
De sælger telefoner billigt og der står på Mobilpriser.dk at telefonen ikke
er låst. Nogen der kan bekræfte det ?
Tænker købe en SE W800i hos dem straks i det nye år, hvis det kan tilrådes.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 30-12-05 08:32

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender Aircom.dk ?
> De sælger telefoner billigt og der står på Mobilpriser.dk at telefonen
> ikke er låst. Nogen der kan bekræfte det ?

Ved ikke om deres tlf. er låst......

Men min oplevelse var at de sendte en kontakt der var forkert udfyldt,
herefter ringer vi derind en eftermiddag, og få afvide..."Ring i morgen, jeg
har fri nu"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter at have fortalt historien her i NG, ringede de dog pænt tilbage med en
undskyldning.... Leveringstiden var jvf. siden dag til dag, dog tog det
næsten 14 dage....

Kenneth

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-12-05 16:06

> Men min oplevelse var at de sendte en kontakt der var forkert udfyldt,
> herefter ringer vi derind en eftermiddag, og få afvide..."Ring i morgen,
> jeg har fri nu"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tager du ikke fri fra arbejde når du rent faktisk har fri?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Søren Blom

Dato : 30-12-05 17:21

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev

> Tager du ikke fri fra arbejde når du rent faktisk har fri?

Man kan jo lade være med at tage telefonen hvis man har fri.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Max

Dato : 30-12-05 17:41

Hej

> Tager du ikke fri fra arbejde når du rent faktisk har fri?

Driver man forretning og har kunder i røret, ja så har
man ikke fri.

Mvh Max

Fra : Kenneth K

Dato : 30-12-05 21:48

> Driver man forretning og har kunder i røret, ja så har
> man ikke fri.
>
> Mvh Max

Lige mine ord... eller.... jeg giver dig ret

Fra : Max

Dato : 30-12-05 22:13

Hej Kenneth

> Lige mine ord... eller.... jeg giver dig ret

Kunder er noget besværlig noget at have med at gøre,
men vi er jo moralsk forpligtiget til at behandle dem
ordentlig når vi nu har valgt at leve af dem :)

Mvh Max

Fra : Kenneth K

Dato : 30-12-05 17:40

> Tager du ikke fri fra arbejde når du rent faktisk har fri?
>
> --
Nu har jeg også tidligere været selvstændig, men der plejede jeg at slukke
telefonen og sende den videre til en tlf. svare der fortalte at vi havde
lukket....

Fra : Max

Dato : 30-12-05 17:54

Hej Kenneth

> Nu har jeg også tidligere været selvstændig, men der plejede jeg at slukke
> telefonen og sende den videre til en tlf. svare der fortalte at vi havde
> lukket....

Vel ikke medens der var kunder i røret :)

Mvh Max

Fra : *** Calle ***

Dato : 31-12-05 01:55

Jeppe Vestergaard wrote:

> Tager du ikke fri fra arbejde når du rent faktisk har fri?
Det gør man måske i Kbh. men her i Jylland har man begrebet kundepleje.
Hvilket Øen kunne lære en del af.
--
*** Calle ***

Fra : Peter

Dato : 30-12-05 10:30

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender Aircom.dk ?

Ja - jeg har købt der nu efterhånden en del gange....

Og brugt fortrydelsesretten efter forbrugeraftaleloven - det virker perfekt.

Jeg har ikke prøvet en reklamationssag --- endnu

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-12-05 14:53

> [...]
> ikke er låst. Nogen der kan bekræfte det ?
> Tænker købe en SE W800i hos dem straks i det nye år, hvis det kan

Tak for svar til Kenneth og Peter.

I øvrige skulle prøve at slå jeres folder i dk.forbruger