Samsung D500 unlock med kabel - hvordan?
Fra : Bkm

Dato : 29-12-05 18:19

Hej

Jeg har et usb kabel til min samsung d500, og nu vil jeg høre: Hvordan
bruger jeg dette til at låse den op? Læst flere steder at det kræver
kabel, men desværre er der ingen der nævner nogen nærmere detaljer.

På forhånd tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-05 18:40

Bkm skrev:

>Jeg har et usb kabel til min samsung d500, og nu vil jeg høre: Hvordan
>bruger jeg dette til at låse den op?

I news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock kan de sikkert bedre
hjælpe dig.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Bkm

Dato : 29-12-05 18:51

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
> af nyhedsgrupperne,
> så er news:dk.velkommen den rette gruppe.

Tak tak, men kender i forvejen godt til dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.
Jeg har selvfølgelig smidt mit spørgsmål derind, men som du sikkert
ved, er aktivitetsniveau'et derinde noget lavere end her.
Beklager at jeg kommer herind med unlock topics, men for mig virker
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock mere som et sted hvor man kan finde en
der kan unlock'e sin mobil for sig - jeg vil gerne gøre det selv.

Håber i kan bære over med mig.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-05 19:18

Bkm skrev:

>Tak tak, men kender i forvejen godt til dk.teknik.telefoni.mobil.unlock.
> Jeg har selvfølgelig smidt mit spørgsmål derind,

Man må formode, at dem, der har forstand på unlock følger med i
den relevante gruppe, så er der nogen, der kan svare, så gør de
det der.

Og hvis du endelig vil poste i flere i flere grupper, så bør du
x-poste og sætte fut til den mest relevante gruppe, så kan man se
at du har postet indlægget i flere grupper.

http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

>men som du sikkert

Detved jeg ikke noget om, følger ikke med i unlockgruppen.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bkm

Dato : 29-12-05 19:24

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> at du har postet indlægget i flere grupper.
>
> http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

> Detved jeg ikke noget om, følger ikke med i unlockgruppen.

Jeg må desværre indrømme at jeg ikke kendte til crossposting og followup
før nu, vil jeg selvfølgelig rette mig efter i dette fremtidige posts.