Samsung PC Studio og E730 - Upload problem
Fra : Malene Wisborg

Dato : 27-12-05 21:41

Hejsa

Jeg har fået en Samsung E730 i julegave. Jeg har købt en bluetooth dongle og
smækket bag i PC'en. Men jeg kan ikke uploade filer fra computeren til min
telefon.

Telefonen og PC'en kan godt se hinanden og jeg kan kopiere fra telefonen til
PC'en inde i filemanageren (I PC Studio).

Hvis jeg vælger en fil på telefonen, bliver "Flyt til PC" (Download) ikonet
enabled og jeg kan flytte filen. Men hvis jeg vælger en fil på PC'en bliver
"Flyt til telefon" (Upload) ikonet ikke enabled.

Hvis jeg placerer filer i Bluetooth exchange mappen på PC'en kan jeg også
hente filerne ved at bruge telefonen.
Det er bare lidt besværligt, da man så skal kopiere filerne rundt på PC'en
for at overføre dem til telefonen.

Spørgsmålet er altså: Hvad skal jeg gøre for at få enabled "overfør til
telefon" ikonet inde i File Manageren i PC studioet.

Måske er det banalt, men jeg er nybegynder på dette område.

Hygge!!

Fra : Malene Wisborg

Dato : 27-12-05 23:22

> Spørgsmålet er altså: Hvad skal jeg gøre for at få enabled "overfør til
> telefon" ikonet inde i File Manageren i PC studioet.

Ja, og så fandt jeg selv ud af det. En fil der hedder .mp3 er jo ikke en mp3
fil. Det er det kun hvis den hedder .MP3.

Samsung genkender altså kun MP3 filer som hedder MP3 med store bogstaver til
efternavn.