Mailklient til N6230i (en som kun henter ~
Fra : Carsten Riis

Dato : 27-12-05 00:47

Hej alle

Jeg er nu trådt ind i de mobilie internetbrugeres rækker.

For browsing har jeg fundet OperaMini

men jeg har nu mest brug for en mailklient, hvorfra jeg kan læse en kopi
af de mails jeg har liggende på serveren.

Hvordan gør I?

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : CopyCat

Dato : 27-12-05 01:01

> men jeg har nu mest brug for en mailklient, hvorfra jeg kan læse en kopi
> af de mails jeg har liggende på serveren.
>
> Hvordan gør I?

jeg ved ikke om det findes, men på computeren synes jeg at mulighederne er
meget dårlige så derfor findes det muligvis ikke til mobil..

Problemet er jo at hvis man kun henter en kopi af meddelser på serveren så
ligger de jo der endnu. og dermed hvis du sletter dem på telefon, så bliver
den hentet igen næste gang du henter emails.

men en mulighed kunne være: bruge google's gmail ., og autoarkivere
meddelser og samtidigt hente dem via POP. på den måde mister man aldrig sine
mail de bliver bare flyttet fra indbakken. og næste gang man logger på
hentes kun de nye meddelser.

~~Frank .,

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-12-05 13:16

CopyCat skrev den 27-12-2005 01:00:

> jeg ved ikke om det findes, men på computeren synes jeg at mulighederne er
> meget dårlige så derfor findes det muligvis ikke til mobil..

Både OE og Thunderbird har en "hent kun kopi"-funktion.

Mon ikke de andre

> Problemet er jo at hvis man kun henter en kopi af meddelser på serveren så
> ligger de jo der endnu. og dermed hvis du sletter dem på telefon, så bliver
> den hentet igen næste gang du henter emails.

Det kan jeg fint leve med.

> [...]
> mail de bliver bare flyttet fra indbakken. og næste gang man logger på

Den ser altså bare ikke pæn ud i browseren dvs. bliver besværlig at bruge.

Fra : Peter

Dato : 27-12-05 08:09

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvordan gør I?

Bruger en SE-telefon

- Beklager.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-12-05 13:13

Peter skrev den 27-12-2005 08:09:
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Bruger en SE-telefon

Tja, den er så ikke indenfor rækkevidde pt.

skal lige skrabe penge sammen til en enten w800i eller k750i (som jeg
dog har set på tilbud i Elgiganten med TDC-abonnement (299+ 6*200 +
oprettelse). Desværre hænger jeg så TDC i 6 måneder og da jeg ikke er
ude binding hos Telia, så er det bare ekstra penge ud af lommen.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-12-05 09:08

Den 27.12.2005 kl. 00:46:41 skrev Carsten Riis <.@.>:

> [...]
>
> men jeg har nu mest brug for en mailklient, hvorfra jeg kan læse en kopi
> af de mails jeg har liggende på serveren.

Den indbyggede i 6230i henter kun kopirer ned
Hvilket den gør til min yahoo mail

Har på getjar.com fundet andre mail programmer til den

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-05 22:38

> [...]
>
> men jeg har nu mest brug for en mailklient, hvorfra jeg kan læse en kopi
> af de mails jeg har liggende på serveren.

Hvorfor bruger du ikke den indbyggede (?), den henter da kun en kopi af dine
e-mails. Den er lidt besværlig at sætte op men når det er gjort, så kører
den bare. Du kan sikkert finde en vejledning til opsætning af e-mail-klient
hos din udbyder. Det kan man i hvert fald hos Telmore og den vejledning
passer vist til alle udbydere (af mobiltelefoni) som bruger TDC´s net.

Såfremt at dit selskab ikke gør det men anvender TDC´s net skal jeg gerne
sætte en vejledning fra Telmore op på en hjemmeside til Nokia 6230i

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk