5140i
Fra : Mendoza

Dato : 26-12-05 00:30

hej...

Jeg kan ikke modtage MMS beskeder på min nye tlf. kun sende. Options er sat
til hent MMS. Det er et Telia simkort. Nogen der har et godt råd?

Mendoza

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 01:15

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> hej...
>
> Jeg kan ikke modtage MMS beskeder på min nye tlf. kun sende. Options er
> sat til hent MMS. Det er et Telia simkort. Nogen der har et godt råd?
>
> Mendoza

Er dit abonnement hos Telia sat op til at køre MMS ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 04:04

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Er dit abonnement hos Telia sat op til at køre MMS ?

Og har du husket at få tilsendt den rigtige opsætning til din nye telefon,
den specifikke model (eller sat den ind manuelt) ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-12-05 13:28

Mendoza skrev den 26-12-2005 00:30:
> hej...
>
> Jeg kan ikke modtage MMS beskeder på min nye tlf. kun sende. Options er sat
> til hent MMS. Det er et Telia simkort. Nogen der har et godt råd?

Indstillinger for modtagelse af MMS:

Modtagelse af MMS-beskeder står formentlig til I hjemmenetværk
Ret det til, at der bare står Ja.

Det virkede for mig i min 6230i

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk