Motorola v3
Fra : mg

Dato : 25-12-05 14:50

Har været udsat for følgende, sendt SMS hvor mogtageren, så først har
modtaget beskeden flere timer senere, er der milighed for at sætte den op,
til at vise status over om modtagerne har modtaget, det kunne den gamle
Simens 45

MVH

Fra : lillekurt

Dato : 25-12-05 22:45

"mg" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at vise status over om modtagerne har modtaget, det kunne den gamle

Det kan alle de mobiler jeg har haft mellem hænderne. Kig efter menu 'Vis
rapport'