Nokia 6230i -> Nokia 8800 - jeg mangler ca~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-12-05 11:27

Hej NG,

Jeg havde filen cackle.mp3 som ringetone da jeg havde min Nokia 6230i.. Nu
har jeg så fået min nye lækre og totalt fede Nokia 8800, men jeg mangler den
mp3...

Er der nogen der ved om man på en eller anden måde kan komme unden om den
kopi beskyttelse som Nokia har lagt ind i filen?

-- eller om der er nogen der har en liggende? På et tidspunkt var der
(mange) der havde en ringetone der lød nogen sådan her: "Claus det ringer,
tag nu telefonen osv osv"

Hilsen
Claus

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 21-12-05 13:09

On Wed, 21 Dec 2005 11:26:34 +0100, "Claus Nielsen" <claus@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>har jeg så fået min nye lækre og totalt fede Nokia 8800, men jeg mangler den

Der masser af cackles (grin) til rådighed på nettet, som du bare kan
downloade. Måske er der en, som er lige så god. prøv her:

http://www.findsounds.com/

> [...]
>
>-- eller om der er nogen der har en liggende? På et tidspunkt var der
>(mange) der havde en ringetone der lød nogen sådan her: "Claus det ringer,

Den sidste kan du bare lave selv på computeren - optag med mikrofon
(man kan til nød sætte et headsæt i mikrofonstikket, hvis du ikke har
en i forvejen) og lav wav-filen om til MP3.

Lars

Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-12-05 20:29

Hej Lars,

Desværre - prøvede lige at søge på crackle på den der side - der var ikke
rigtigt nogle der var så gode som Nokia' udgave... - men du hav mig en ide -
jeg kan måske optage den som WAV og lave den om til mp3 :)

Hilsen
Claus