telmore - hvilke 3G telefoner
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-12-05 09:58

Telmore har åbnet for 3g telefoni, men de har været så "smarte" at man først
kan se hvilke 3g telefoner de har når man laver en bestilling.

Jeg er selv dybt skuffet over telmore pludselig bruger den slags metoder,
men hvad kan man forvente efter de er overtaget af TDC. Det lugter af
bondefangeri.

Men ved nogle af jer hvilke telefoner Telmore tilbyder ?

Mvh Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-12-05 12:30

Jens Jensen skrev:

> Jeg er selv dybt skuffet over telmore pludselig bruger den slags metoder,
> men hvad kan man forvente efter de er overtaget af TDC. Det lugter af
> bondefangeri.

Ja, det er ikke godt. Jeg skulle lige se om man kan komme til at
se telefonerne, men inden man kan det, fik jeg en besked lige i
synet:

Telmore skrev:

> Du skal give tilladelse til, at vi må sende dig e-mails
> angående 3G Ja, jeg accepterer, at TELMORE sender mig
> information og spørgeskemaer på e-mail om 3G mobiltelefoni, så
> længe jeg er kunde hos TELMORE.

Dybt godnat. Nu er jeg tæt på at overvinde min ulyst til at rode
med mit abonnement igen - det er naturligvis Unotel der trækker.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-12-05 16:48

Bertel Lund Hansen skrev:

> det er naturligvis Unotel der trækker.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 22:10

Jens Jensen wrote:
> Telmore har åbnet for 3g telefoni, men de har været så "smarte" at
> man først kan se hvilke 3g telefoner de har når man laver en
> bestilling.

Som jeg tidligere har skrevet herinde så virker Telmore's (TDC's) 3G net
fint uden at være meldt til 3G.

Jeg har testet det med en Nokia 6630 i København.

Zulu