Kan ikke download ringetoner
Fra : Carsten Witt

Dato : 19-12-05 14:44

Jeg kan ikke 100% downloade nye ringetoner til min Siemens SF65 via WAP.

Efter at have betalt, indtastet "pinkode" for betaling, vælger jeg
"download".

Først meddeler tlf. at download er OK, men straks efter meldes "filen er for
stor" og ingen ny ringetone er at finde på tlf.

Hvordan sætter jeg tlf. op til at acceptere større filer?

carsten

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 19-12-05 15:00

Kender ikke den model du nævner, men måske kan det slyldes at der ikker er
plads nok i telefonens hukommelse.

/F

Fra : Mads

Dato : 19-12-05 16:11

Det kan muligvis skyldes, at filen rent faktisk er for stor til at blive
overført. Henter du den via WAP, så prøv at sætte din mobilbrowser op
til at hente den via HTTP. SF65 har, så vidt jeg ved, en nyere OpenWave
browser og kan dermed sættes op til at hente direkte via HTTP eller via
en proxy.

WAP har en indbygget begrænsning på størrelsen af filer du kan overføre.
Normalt er størrelsen omkring 370kb, men dette kan muligvis være mindre
afhængig af din providers MTU.

Mvh Mads

Fra : Carsten Witt

Dato : 19-12-05 17:40

Mads,

Du ved ikke hvordan jeg sætter den op til at hente direkte via http?

Jeg har ikke meget forstand på den slags, men jeg ved at den pt. er sat iht.
TDC's anvisninger med bl.a. proxy adresse (har TDC mobilabb.).

Carsten