Problem med Moto V2
Fra : Info

Dato : 15-12-05 16:01

Har lige købt en Motorola V3, og fået den byttet da den summede helt vildt
når jeg åbnede klappen.
Den nye tel jeg har fået byttet til idag, gør gud hjælpe mig detsamme !!!

Jeg fik at vide i butikken at det var afskærmningen der var def. på den
første.
Nu ved jeg ikke om jeg har været uheldig med 2 mobiler i træk .... eller
Motorola bare ikke dur` .

Er der nogen af jer andre Moto V3 ejere der har samme problem ?

Mvh
Ege

Fra : Info

Dato : 15-12-05 16:12

V3 hedder den selvfølgelig !
Sorry..

Fra : Mikkel Westh

Dato : 15-12-05 16:55

Den 15/12/05 16:00 skrev"Info" <Info@egesby.dk> følgende:

> [...]
> Motorola bare ikke dur` .
>
> Er der nogen af jer andre Moto V3 ejere der har samme problem ?

Jeg har ikke haft problemer i den retning med min. Hvordan summer den?
Udover et lille elegant klik, når man åbner den helt, siger min siger, når
man åbner eller lukker den.

Fra : Info

Dato : 15-12-05 17:47

Lyden kommer fra under knapperne, og det er så meget at man kan mærke en
snurren hvis man rører knapperne let...
Det er kun når der er lys i displayet, når det går ud, stopper lyden..

Fra : Mikkel Westh

Dato : 15-12-05 21:19

Den 15/12/05 17:47 skrev"Info" <Info@egesby.dk> følgende:

> Lyden kommer fra under knapperne, og det er så meget at man kan mærke en
> snurren hvis man rører knapperne let...
> Det er kun når der er lys i displayet, når det går ud, stopper lyden..

Det er tydeligvis en defekt. Indlever den igen. Du har nok været ret uheldig
at få 2 med samme fejl, for så fejlbehæftet er denne model ikke.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 15-12-05 21:25

Ikke fordi jeg skal gøre mig klog...

I mine ører lyder det som, noget man burde kunne slå fra under opsætningen
af telefonen

Har du kontaktet Motorola i DK ?.

/F

Fra : Info

Dato : 15-12-05 22:23

Nej det har jeg dog ikke.
Jeg kan ikke forestille mig at man kan slå det fra, da det kun kommer når
jeg åbner klappen.

Fra : Dorph

Dato : 17-12-05 20:05

Ned og byt den igen - har haft v3 over et år og har aldrig
haft eller hørt om dit problem før.

Dorph