programmer og spil til k750i
Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-12-05 17:50

Hej
hvordan ligger man spil og programmer ind på en k750i??

mvh. thomas

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-12-05 20:19

Har du kortlæser, så er det det hurtigste, ellers så brug bluetooth.

Kortlæsere kan fåes fra 100,- og bluetooth kan fåes fra 150-200,-

/F

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-12-05 21:17

ja jeg har begge dele men jeg ved bare ikke hvilken mappe de skal ligges i??

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 15-12-05 09:24

Brug kortlæseren, det går hurigst !.

Er der en mappe der hedder 'Underholding', så brug den.
Ellers så er der måske mulighed for at oprette en ny mappe, som du evt. kan
kalde 'Spil'

Fra : Conni

Dato : 21-12-05 05:39

Hej du har sikkert installeret de program der fulgte med din fon ?,
spillene skal ligges ind i den mappe der hedder : Anden , når du så går ind
i den mappe på fonen (ligger i filhåndtering )klikker du bare på spillet og
det installerer sig selv i spil mappen .

hilsen Conni