W800i vs. K750i
Fra : JL

Dato : 13-12-05 23:06

Er det korrekt at Sony Ericcson W800i og K750i er præcist den samme telefon,
og at der bare følger en 512 mb memory stick med til W800i'eren. (og nå ja
så er den orange, men bortset fra det altså)

Er der mere tilbehør med til W800i eller er det det samme som k750i?

Fra : Johnt

Dato : 13-12-05 23:18

"JL" <news@net.dk> skrev i en meddelelse
> Er det korrekt at Sony Ericcson W800i og K750i er præcist den samme
> telefon, og at der bare følger en 512 mb memory stick med til W800i'eren.
> (og nå ja så er den orange, men bortset fra det altså)

Lidt forskel på softwaren.
W800 har "flymode", dvs. man kan høre musik uden at telefonen er tændt.
Dette er også muligt påK750 med en opdatering fra Davinci.

Hilsen
Johnt

Fra : JL

Dato : 14-12-05 00:06

"Johnt" <invalid@invali.no> wrote in message news:439f48b2$0$47072

> Lidt forskel på softwaren.
> W800 har "flymode", dvs. man kan høre musik uden at telefonen er tændt.
> Dette er også muligt påK750 med en opdatering fra Davinci.

Ok...nogen der ved om det er de samme høretelefoner der kommer med begge
modeller?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-12-05 00:15

JL skrev:

> Ok...nogen der ved om det er de samme høretelefoner der kommer med
> begge modeller?

Nopes...dem til W800 propper du helt ind i øregangen - man bliver rimeligt
udblokket
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 03:58

> Nopes...dem til W800 propper du helt ind i øregangen - man bliver rimeligt
> udblokket

Findes sådan en type til Nokia 6230i ? (De medfølgende er noget skod)

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 14-12-05 09:30

Du kan købe en adaptor til din 6230i, så du kan sætte nogle 'ordentlige'
hovedtelefoner.

Ved bl.a. at mytrendyphone, og cellshoppen har den....

/F

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-12-05 14:46

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Du kan købe en adaptor til din 6230i, så du kan sætte nogle 'ordentlige'
> hovedtelefoner.
>
> Ved bl.a. at mytrendyphone, og cellshoppen har den....
>
> /F

Futte du skriver så mange indlæg, kunne du lokkes til at skrive under det du
kommenterer så man har en chance for at finde rundt i det?

Tak..

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 08:10

> Er det korrekt at Sony Ericcson W800i og K750i er præcist den samme
> telefon, og at der bare følger en 512 mb memory stick med til W800i'eren.
> (og nå ja så er den orange, men bortset fra det altså)

Jeg har hørt at afspilleren er anderledes i en W800, plus der er et headset
med hvor man kan sætte sine egne hørebøffer i..
Men at selve elektronikken i dem er ens, der er bare forskel på den firmware
der ligger i dem !..
ja og så det 512mb ram kort..

Mvh
Morten

Fra : Mik

Dato : 17-12-05 17:44

Klappen til kameralinsen, syntes jeg også er lidt mere gennemført! 750i har
en stor klap der skal skubes og w800i har en lille klap der kun dækker
linsen og som man slår til og fra på en lille knap!
Har selv lige købt en w800i og det er den fedeste tlf jeg endnu har haft i
mine hænder!
Hvis man kan leve med det lidt "vilde" orange look er det et oplagt valg,
for du ender garanteret med at købe et ekstra ram kort alligevel!
mik