S700i og b atteri
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 14:09

Hvad er jeres erfaringer med holdbarhed på SE S700i?
Min gamle (ny istykker) k500i holdte strøm for mig i cirka 3dage. Vil denne
her mon holde længere?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-12-05 23:29

> Hvad er jeres erfaringer med holdbarhed på SE S700i?
> Min gamle (ny istykker) k500i holdte strøm for mig i cirka 3dage. Vil
> denne her mon holde længere?

Det kommer helt an på hvordan du bruger den.. Min kan tappe et batteri på en
dag hvis jeg bruger den meget, dvs. snakker meget, surfer hjemmesider,
tager/kigger billeder osv. Displayet sluger nemlig en del strøm. Hvis jeg
ikke rigtigt bruger den og den bare får lov til at ligge, så kan den sagtens
holde en uge på batteriet. Med mit gennemsnitsforbrug bliver den ca. ladet
hver 3.-4. dag, men jeg sætter den så også til ladning når den er ca. 2/3
tømt for ikke at udpine batteriet.

--
signing off.. Martin Sørensen