K750i til 3.5mm jack til øretelefoner??
Fra : Martin Nielsen

Dato : 09-12-05 22:38

Hej

Jeg har nogle gode øretelefoner som jeg godt kunne tænke mig at bruge til
min K750i, da jeg ikke synes at de medfølgende er videre gode.
Hvilke typer adaptor kan man købe til dette formål.
Har selv fundet følgende:
http://www.doml.net/productdec.asp?pid=2035&model=se_k750&modeln=K750
men findes der en type hvor jack stikket sidder i stikket til mobilen. Altså
uden det lille stykke ledning?

På forhånd tak

Martin

Fra : Martin Nielsen

Dato : 11-12-05 21:59

"Martin Nielsen" <m_76_nielsen_remove_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> http://www.doml.net/productdec.asp?pid=2035&model=se_k750&modeln=K750
> men findes der en type hvor jack stikket sidder i stikket til mobilen.

Ingen andre som har dette behov som har fundet en løsning??

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-12-05 10:25

On Sun, 11 Dec 2005 21:58:58 +0100, "Martin Nielsen"
<m_76_nielsen_remove_@hotmail.com> wrote:

>Ingen andre som har dette behov som har fundet en løsning??

Jeg forstår ikke behovet - du skal jo stadig have en ledning i til det
nye headset, så hvorfor er det lille stykke et problem?

Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-12-05 21:36

> Jeg forstår ikke behovet - du skal jo stadig have en ledning i til det
> nye headset, så hvorfor er det lille stykke et problem?

Det er som heller ikke noget problem. Jeg ville som bare høre om der var
andre muligheder inden jeg bestiller den adaptoren.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 13-12-05 23:52

On Tue, 13 Dec 2005 21:36:08 +0100, "Martin Nielsen"
<m_76_nielsen_remove_@hotmail.com> wrote:

>Det er som heller ikke noget problem. Jeg ville som bare høre om der var
>andre muligheder inden jeg bestiller den adaptoren.

Okay. der er en anden mulighed - nemlig at bruge et standard headset
fra W800, hvor man kan plugge sine egen hovedtelefoner med 3,5 mm jack
i fjernbetjeningen på headsettet. Men det er en nok en lidt dyr
løsning, som ikke giver den store fordel..

Fra : Otto J.

Dato : 15-12-05 10:03

> http://www.doml.net/productdec.asp?pid=2035&model=se_k750&modeln=K750
> men findes der en type hvor jack stikket sidder i stikket til mobilen.
Altså
> uden det lille stykke ledning?

Det ville forøge risikoen for at ødelægge enten stik eller telefon drastisk,
så det ville jeg fraråde. Desuden ville det efter min mening være ret
upraktisk.

Mvh. Otto