CBB ændrer "Fri" SMS.
Fra : Fischer

Dato : 09-12-05 14:38

Fra CBB:
"Prisen på CBB SMS sættes ned fra 99 kr. til 79 kr. pr. måned.
I forlængelse heraf vil prisen pr. SMS besked blive sat op til 1 øre.
Denne ændring vil betyde en prislettelse for de kunder, der sender mindre
end 2000 SMS beskeder om måneden."

Konceptet med fri SMS forsvinder altså hos CBB.

*Fischer

Fra : Jakob

Dato : 09-12-05 14:41

> Denne ændring vil betyde en prislettelse for de kunder, der sender mindre
> end 2000 SMS beskeder om måneden."

Wohoow! Det er 67 smser om dagen!
Det når jeg aldrig op på - men jeg er jo osse årgang 1969...

--
Hilsen Jakob

Fra : Fischer

Dato : 09-12-05 15:05

> Wohoow! Det er 67 smser om dagen!

Min datter på 14 sender ca. 2000 om måneden.
Hun bruger den ikke i skolen, og herhjemme sidder hun også sjældent med
næsen nede i mobilen.
Mange af beskederne er blot "Ja", "Nej" eller lign., og det tager jo ikke
mange sekunder.

*Fischer

Fra : Flaffehatten

Dato : 09-12-05 15:25

Ja det er skønt jeg modtog også en SMS med den nyhed for noget tid siden.
Det bliver dejligt for mit vedkommende da jeg benytter mig af fri SMS.

/FH

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-12-05 11:36

"Flaffehatten" <dont@spam.com> wrote in message
> Ja det er skønt jeg modtog også en SMS med den nyhed for noget tid siden.
> Det bliver dejligt for mit vedkommende da jeg benytter mig af fri SMS.
>
> /FH

Men ikke sender ret mange sms'er altså

Flot af et firma med sloganet enkel telefoni at lave sådan noget
reningsrod..

Fra : sls\(2770\)

Dato : 13-12-05 00:28

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I forlængelse heraf vil prisen pr. SMS besked blive sat op til 1 øre.
> Denne ændring vil betyde en prislettelse for de kunder, der sender mindre

Så må jeg hellere finde et nyt selskab til datteren.
Hvem med Fri SMS til 99,- kan anbefales?

// Sid

Fra : Per Bau

Dato : 13-12-05 00:40

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Så må jeg hellere finde et nyt selskab til datteren.
> Hvem med Fri SMS til 99,- kan anbefales?

Unotel? Nåh nej koster jo ikke 99,-
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Per Thomsen

Dato : 13-12-05 11:01

> Unotel? Nåh nej koster jo ikke 99,-
> --
* LOL *
Så Telmore til 99 :)

Per

Fra : Mikkel Westh

Dato : 13-12-05 22:32

Den 13/12/05 0:27 skrev"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> følgende:

> "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så må jeg hellere finde et nyt selskab til datteren.
> Hvem med Fri SMS til 99,- kan anbefales?

Unotel kan anbefales. Desværre koster det ikke 99, men 79, så jeg ved ikke
helt, om du kan bruge det

Men det fungerer fint. Brugte det selv en overgang, hvor jeg sendte en del
beskeder.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 19-12-05 17:14

> [...]
> I forlængelse heraf vil prisen pr. SMS besked blive sat op til 1 øre.
> Denne ændring vil betyde en prislettelse for de kunder, der sender mindre

2000 ... om måneden Så har man da et problem eller flere

Fra : Fischer

Dato : 19-12-05 20:06

> 2000 ... om måneden Så har man da et problem eller flere

Det er slet ikke unormalt. Min datter sender af og til oppe omkring dette.

Hun bruger ikke mobilen i skoletiden, og herhjemme sidder hun ikke med næsen
begravet i den hele tiden.
Du skal tænke på, at mange SMS kun indeholder "ja", "nej", "ok", "vi ses"
eller lignende.
Under en SMS-"samtale" på 10 minutter kan der godt ryge 20-30 stykker
afsted.

*Fischer

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-05 11:32

Fischer skrev:

> Det er slet ikke unormalt. Min datter sender af og til oppe omkring dette.

Det er kun 30 om dagen. Jeg mener at min kammerat snakkede om 475
om dagen for en pige der blev sat på 24 timers tvungen
afholdenhed af en tv-station.

Hvis jeg tæller mails og indlæg som jeg sender via computeren,
kan det hurtigt blive over 30 om dagen.

> Du skal tænke på, at mange SMS kun indeholder "ja", "nej",
> "ok", "vi ses" eller lignende.

Nemlig.

--
Bertel