Efter at have flyttet ind i en andelsforening hvor selskabet :
www.Digginet.dk er leverandør : TV, tlf og internet. Har jeg
haft et problem med min telefon.
Bestilte en tlf-forbindelse som skulle have virket fra beg. af dec-
ember 2005. Dags dato virker den stadig ikke ,efter mange opkald
og mail til selskabet. Jeg er ved at opgive og overvejer at opsige
mit abonnement, da jeg er skide træt af den fiasko.
Een ting jeg ikke forstår ; jeg kan godt ringe internt i ejendommen, til
min nabo feks, men lige så snart jeg skal ringe "ud af huset" er der
ingen forbindelse, heller ikke hvis nogen udfra ringer mig op. Så
får de beskeden at nummeret ikke eksisterer.
Jeg har betalt 300 kr for absolut ingenting !
Sidst jeg ringede til Digginets kundeservice fik jeg beskeden at
at hun ville kontakte "centralen" . Lyder som noget fra en Matador
episode.
Har I en ide om hvad pokker der er galt ?
Hvorfor kan jeg ringe internt men ikke eksternt ?