Charlie and the Chocolate-factory-referenc~
Fra : Christian Muus

Dato : 26-01-06 12:52

Måske overfortolker jeg. Men da Willy Wonka i Johnny Depp's skikkelse i
starten klipper det røde bånd, står han med en stor saks i hånden, han
svinger ud til højre...kunne de være en bevidst lille kæk reference til
Burtons tidligere Depp-film, "Edward Scissorhand"?

Vh Christian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-06 13:29

> [...]
> han svinger ud til højre...kunne de være en bevidst lille kæk
> reference til Burtons tidligere Depp-film, "Edward Scissorhand"?

Så skulle han snarere klippe båndet over med fingrene ...

Mark

Fra : Christian

Dato : 26-01-06 14:27

On Thu, 26 Jan 2006 12:52:08 +0100, "Christian Muus"
<christianmuus2@hotmail.com> wrote:

> [...]
>svinger ud til højre...kunne de være en bevidst lille kæk reference til
>Burtons tidligere Depp-film, "Edward Scissorhand"?

Ja - helt klart. Han står endda i den samme position som en scene fra
ES.

/Christian

Fra : Jesper

Dato : 27-01-06 03:52

> [...]

> svinger ud til højre...kunne de være en bevidst lille kæk reference til
> Burtons tidligere Depp-film, "Edward Scissorhand"?

Jeg kom mere til at tænke på Michael Jackson da jeg så Charlie And the
Chocolate factory.
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/