Bryllupsrejse til Hawaii
Fra : Kristian

Dato : 26-01-06 19:39

Hejsa,

Vi skal giftes d. 24/6-2006 og kunne godt tænke os en bryllupsrejse til
Hawaii.

Nogle der ved hvor man kan finde rimelige priser på det?

Mvh Kristian Ørmen

Fra : tina hedeman

Dato : 26-01-06 20:49

hej med jer

Jeg ved at Nyhavn rejer. Arrangere rejser derned og om priserne er
fornuftige det er lige det men prøv at kigge på deres hjemmeside, deres
priser ligger fra 10-13000 sidst jeg så.
hilsen tina

Fra : JS

Dato : 27-01-06 21:30

tina hedeman wrote:
> hej med jer
>
> Jeg ved at Nyhavn rejer. Arrangerer rejser derned

Skal man så arbejde som rejepiller på sin bryllupsrejse? Tak for kaffe!

Fra : Kim Persson

Dato : 27-01-06 00:36

"Kristian" <koep@koep.net> wrote in message
> [...]
> Hawaii.
>
> Nogle der ved hvor man kan finde rimelige priser på det?

Det koster 1200dollars fra LA med southwest for 2 personer...

//Kim