Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoprogram søges.
Fra : Lyrik

Dato : 27-01-06 12:08

Jeg kunne godt tænke mig et fotoprogram som ligner Adobe Photoshop
3.(Fungerer ikke rigtigt mere i XP.) (Kan nogen anvise en måde at få det til
at virke på så er det også godt.)

Altså et helt enkelt program.
Det vigtigste for mig er en udklipningsfunktion som kan følge
udklipningslinien omkring en person. Således at man kan tage personen ud og
sætte den på en anden baggrund. Man skal også kunne lade personen blive
stående og fjerne baggrunden.

Programmet skal være så enkelt som muligt så man ikke spilder tid med at
rode i menuer og værktøjs-pop-op-irritationer.

Hvad hedder et sådant program?

Hilsen
Jen

Fra : Brizz

Dato : 27-01-06 16:52

Lyrik skrev:
> [...]
>
> Programmet skal være så enkelt som muligt så man ikke spilder tid med at
> rode i menuer og værktøjs-pop-op-irritationer.

Rigtig mange henviser til Irfan view når folk spørger om redigerings
programmer. Bruger det ikke selv så jeg skal ikke kunne sige det. Bruger
selv CS2. Rigtig lækkert!

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : abacus

Dato : 27-01-06 19:24

Prøv med gratisprogrammet Photofiltre, enkelt, hurtigt og rimelig
godt.
MVH
Niels

Fra : Lyrik

Dato : 28-01-06 13:54

"abacus" <msteenstrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
Prøv med gratisprogrammet Photofiltre, enkelt, hurtigt og rimelig
godt.
MVH
Niels
+++++++++++++++++++++++
Jeg takker dig Niels!
Det der er lige hvad jeg har brug for.

Fænomonalt!

Hilsen
Jens

Fra : Pepe

Dato : 27-01-06 21:58

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Programmet skal være så enkelt som muligt så man ikke spilder tid med at
> rode i menuer og værktøjs-pop-op-irritationer.

Det billigaste (Gratis)med den funktionen är väl GIMP, finns på Danska
också!
www.gimp.org

Pepe

Fra : Lyrik

Dato : 28-01-06 13:55

"Pepe" <pepe@home.nl> skrev i en meddelelse

> Det billigaste (Gratis)med den funktionen är väl GIMP, finns på Danska
> också!
> www.gimp.org
>
> Pepe
Fint program tak skal du have. Dog er det meget bøvlet at bruge i forhold
til Photofiltre som Niels anbefaler.
Jeg beholder det dog for på længere sigt at udforske dets muligheder.
Tak skal du have
Jens