Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig (299kr) Wacom pad onsdag
Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-01-06 15:26

Faldt lige over at Aldi fra på onsdag har en Wacom Volito USB grafikpad
(12,8x9,4 cm sensorflade).. Ved ikke om den model holder (plejer Wacoms dog)
til billedredigering , men info kan findes på
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_05/OFF04.HTM ...

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Esben

Dato : 26-01-06 19:10

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (12,8x9,4 cm sensorflade).. Ved ikke om den model holder (plejer Wacoms
> dog) til billedredigering , men info kan findes på

Der er kvalitetsmæssigt rigtig langt fra Volito til Intuos-serien (jeg har
dog ikke prøvet denne version af Volito).

--
Esben

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-01-06 20:00

> Der er kvalitetsmæssigt rigtig langt fra Volito til Intuos-serien (jeg har
> dog ikke prøvet denne version af Volito).

Godt feedback - og jeg er sikker på at du har ret, Esben - men prisen er nok
også en anden. De plejer at have ret god returpolitik, så overvejer at
shoppe en og teste den og returnere den igen, hvis ikke det holder..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-01-06 07:52

In article <43d8dc3f$0$38735$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, rosenauer.dk wrote:
> [...]
> (12,8x9,4 cm sensorflade).. Ved ikke om den model holder (plejer Wacoms dog)
> til billedredigering , men info kan findes på

Det er deres consumer serie. Ulempen er den halve opløsning af Graphire
serien, og den kan kun tracke pennen i den halve afstand (5mm hvor Graphire
vist kan i 10mm afstand fra pladen).

Fra : ThomasM

Dato : 01-02-06 12:57

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> wrote in message
> [...]
> (12,8x9,4 cm sensorflade).. Ved ikke om den model holder (plejer Wacoms
> dog) til billedredigering , men info kan findes på

Tak for tippet, har lige hentet en

/Thomas

Fra : Lars Clausen

Dato : 01-02-06 22:06

rosenauer.dk wrote:
> [...]
> (12,8x9,4 cm sensorflade).. Ved ikke om den model holder (plejer Wacoms dog)
> til billedredigering , men info kan findes på

Mange tak for tippet, jeg har længe villet have en, men har aldrig
haft råd. Passer godt til at jeg netop nu er i fuld gang med at
redigere mine gamle billeder.

-Lars