software til mobile telefoner
Fra : tom

Dato : 26-01-06 23:47

Er der nogen der ved om den efterhånden bedagede Motorola razr v3 kan
suppleres op med noget OSX software..
Eller !?
kan jeg nøjes med at bruge iSync etc..
Tom

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 30-01-06 13:20

tom <spam@bam.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om den efterhånden bedagede Motorola razr v3 kan
> suppleres op med noget OSX software..
> Eller !?
> kan jeg nøjes med at bruge iSync etc..
> Tom

Jeg har ikke selv fundet noget til min V3, men iSync virker fint til
overførsel af kalender, adressebog osv. Bluetootharkivoverførsel virker
også uden problemer (eneste reelle problem er at V3 automatisk slukker
BT-forbindelsen efter et minut. Dette er skide irriterende).

Har dog ikke fundet ud af hvordan man kan overføre temaer til den. Men
på den anden side har jeg heller ikke fundet et sted, hvor man kan hente
nogle temaer, der er værd at kigge på.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.